انواع فال و طالع بینی
جلوگیری از رشد موهای زیرپوستی بعد از اپیلاسیون
1 بهمن 1396 ساعت 2:22 | بازديد : 729 | نويسنده : . | ( نظرات )

اپیلاسیون روشی برای از بین بردن موهای زاید است. بعضی از انواع رایج اپیلاسیون شامل موم انداختن، کندن و استفاده از وسایلی مثل الکترولیزها و دستگاه های لیزر موهای زاید می باشد. مهم نیست که ازچه نوع اپیلاسیون برای از بین بردن موهای زاید استفاده میشود، بلکه باید به این مسئله توجه کرد که خطر موهای رشد نکرده بعد از اپیلاسیون وجود خواهد داشت. این موهای رشد نکرده ممکن است عفونت کند و هم چنین درد آور باشد. خوشبختانه روش های موثری برای جلوگیری از موهای رشد نکرده وجود دارد که احتمال ورم آزار دهنده در هنگام کندن مو را می کاهد.


1- پوستتان را از درون و بیرون مرطوب نگهدارید. نوشیدن مقداری آب در طی روز برای لطیف و نرم نگه داشتن پوست، باعث کاهش یافتن خطر پیشرفت موهای رشد نکرده بعد از فرایند کندن مو می شود. به جای اینکه صبر کنید تا پوستتان خشک و زرد به نظر برسد از لوسیون های مرطوب بر روی پوستتان استفاده کنید. از محصولات تهیه شده با نفت خام یا محصولات حیوانی خودداری کنید به این دلیل که این عناصر میتواند منافذ را ببندد و راه را برای جلوگیری موثر موهای رشد نکرده باز کند.

2- پوستتان را قبل فرایند از بین بردن موهای رشد نکرده ، با تیغ اپیلاسیون کنید. اپیلاسیون با تیغ باعث از بین رفتن سلول های مرده و خشک سطح میانی پوست و کاهش منافذ بسته شده ی آن و موهای رشد نکرده می شود. علاوه بر این، به نرم و لطیف شدن پوست کمک کرده و باعث می شود که موها به طور کامل از بین برود.

3- به طرف رویش طبیعی پیاز مو اپیلاسیون کنید. مهم نیست که شما از چه روشی برای اپیلاسیون استفاده میکنید بلکه مهم ترین دلیل موهای رشد نکرده این است که موها بر خلاف مسیر رشد پیاز مو کنده می شوند. وقتی موها بر خلاف جهت طبیعی شان کنده شوند احتمال شکسته شدن و رشد نکردن آنها زیادتر است.

4- بعد از اپیلاسیون پوستتان را کمپرس سرد کنید. یک بخش از یادگیری نحوه ی جلوگیری از موهای رشد نکرده بعد از اپیلاسیون این است که این قسمت را با شوینده های طبیعی به صورت حرکت دورانی تمیز نگه دارید. از فرمول های حاوی مواد خشن و ناملایم که باعث آزار رساندن به پوستتان میشود استفاده نکنید. از کرم های لطیف که پوستتان را نرم و مرطوب نگه می دارد، استفاده کنید.

5- از دستکاری موهای رشد نکرده اجتناب کنید که این امر باعث پیشرفت آنها می شود. موهای رشد نکرده از طریق ورم های کوچک قرمز که میتواند خارش آور و دردناک باشد مشخص می شوند. از خراشیدن ورم ها اجتناب کنید به این دلیل که این کار می تواند باعث عفونت کردن آنها شود. با پزشک تان در مورد درمان موهای رشد نکرده بعد از اپیلاسیون مثل درمان موضعی برای کنترل التهاب و انتی بیوتیک های خوراکی برای درمان عفونت مشورت کنید.

 

 

 

خرید بک لینک


رپورتاژ آگهی

 

 

 

منبع : مجله زیبا زن

 


مجله زیبایی بانوان ]]>
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0


چگونه همیشه بوی خوب بدهید؟
1 بهمن 1396 ساعت 2:22 | بازديد : 898 | نويسنده : . | ( نظرات )
 

بدن خوشبو داشته باشید

یکی از نگرانی های خانم ها مخصوصا در هوای گرم تابستان این است که همواره بوی خوب بدهند , می خواهیم به شما بگوییم چگونه در طول روز خوشبو و تمیز به نظر برسید.


دو بار در روز دوش بگیرید.

چیزی که واضح است و احتمالاً شما هم آن را می‌دانید این است که حتماً باید هر روز دوش بگیرید. اما خیلی اوقات، مخصوصاً زمان‌هایی که درگیر فعالیت‌هایی شامل رفت و آمد زیاد بوده‌اید و باعث شده تا عرق کنید، باید دوباره دوش بگیرید.

لباس‌های راحت به تن کنید.

زمانی که می‌دانید قرار است مدت زمانی را بیرون از خانه و زیر نور خورشید سپری کنید، سعی کنید لباسی به تن کنید که شما را خنک نگاه می‌دارد. سعی کنید لباسی نپوشید که چسبان یا تنگ و تار است! لباس راحت و سبک بهترین گزینه است.

عطر یا دئودورانت خوبی استفاده کنید.

خرید یک دئودورانت ضد عرق و یا عطری خوب و پایدار، با رایحه‌ای که با ذائقه شما جور در می‌آید، همیشه یک ایده‌ی عالی است. کاری هم که می‌توانید انجام دهید این است که لباس‌هایتان را زمانی که تازه از لباسشویی در آورده‌اید و هنوز به تن نکرده‌اید، با اسپری بدن خوشبو کنید و همیشه بوی خوب بدهید.

حواستان باشد که چه می‌خورید.

برخی از غذاها اینطور شناخته شده‌اند که باعث تولید بوی بد می‌شوند. مصرف غذاهای سالم و تازه، بهترین راه برای سبک نگاه داشتن بدن و پیشگیری از بوجود آمدن چنین بوهای نامطبوعی است. پاشیدن آب خنک به صورت و گردن نیز راه جالبی برای دوری از بوی بد است!

خانه‌تان را نیز خوشبو کنید.

شما هیچ‌گاه احساس نخواهید کرد بوی خوش می‌دهید مگر اینکه خانه‌ی شما نیز خوشبو باشد! پس خیلی خوب است که همیشه در کنار لوازم نظافت خانه‌تان خوشبو کننده‌ی هوا نیز در دسترس داشته باشید.

لوسیون‌های بدن حاوی اسانس‌های معطر استفاده کنید.

راه دیگر برای اینکه همیشه بوی خوب بدهیم این است که لوسیون‌های بدن حاوی اسانس‌های معطر همچون اسطوخودوس یا اکالیپتوس و … استفاده کنید. اگر نتوانستید چنین محصولی در بازار بیابید، کافیست تا یکی دو قطره از چنین محلول‌هایی را به لوسیون خود اضافه نمایید و سپس استفاده کنید.

آب فراوان بنوشید.

آخرین مورد این است که با نوشیدن مقدار زیادی آب بدن خود را هیدراته نگاه دارید تا از تعریق بیش از اندازه، جلوگیری نمایید.

 

 

 

خرید بک لینک


رپورتاژ آگهی

 

 

 

منبع : مجله زیبا زن

 


مجله زیبایی بانوان ]]>
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0


قدم برای داشتن پوستی شاداب و صاف
1 بهمن 1396 ساعت 2:22 | بازديد : 734 | نويسنده : . | ( نظرات )
 

 

میخواهیم به شما بگوییم چگونه تنها در 5 مرحله و با مواد طبیعی پوستی شاداب و صاف داشته باشید,تکرار این مراحل بطور منظم و مداوم به شما کمک میکند برای همیشه از زیبایی پوست تان لذت ببرید.

 

1) ابتدا باید به کمک آب گرم منافذ پوستتان را باز کرده و تمیز کنید پس یک دستمال نخی را زیر آب گرم بگیرید و روی پوست تان قرار دهید تا به کمک بخار و آب آلودگی ها از سطح پوستتان پاک شود,بهتر است آب خیلی داغ نباشد.

2) پارچه گرم را از سطح پوست بردارید و دست ها را به خوبی بشویید سپس بدون خیس کردن صورت , به کمک یک پاک کننده مناسب یا صابون پوستتان را بشویید و با کمک دست هایتان ماساژ دهید تا شسته شود , حالا با آب ولرم شوینده را از سطح پوست شسته و با ضربات نرم حوله رطوبت پوست را بگیرید اما کاملا خشک نکنید.

3) میخواهیم اسکراب درست کنیم , پس دست به  کار شوید و دو قاشق غذا خوری شکر را با دو قاشق آب مخلوط کنید تا خمیر نرمی ایجاد شود , یک قاشق دیگر اضافه کنید و این بار کمتر مخلوط کنید تا کمی دانه های شکر زیر دست احساس شود , پوستتان را با کمی آب مرطوب کنید و به کمک دست ها کمی از مخلوط را به آرامی روی هر دو گونه ماساژ دهید , این کار را به مدت 60 ثانیه برای گونه ها و پیشانی تکرار کنید , پوست تان را با آب بشویید.

4) برای پاک کردن آلودگی های باقی مانده روی سطح پوست , ده قطره آبلیمو را کف دست ها ریخته و روی پوست بزنید دقت کنید آبلیمو حساسیت زاست و بهتر است پس از چند ثانیه فورا پوست را بشویید.این هم از تونیک پوست شما.

5) کمی آب سرد روی پوست تان بپاشید و خشک کنید , آب گرم منافذ پوست را باز و آب سرد آن ها را می بندد , انجام این مراحل بطور مداوم به زیبایی پوست تان کمک خواهد کرد.

 

 

 

خرید بک لینک


رپورتاژ آگهی

 

 

 

منبع : مجله زیبا زن

 


مجله زیبایی بانوان ]]>
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0


عسل و هشت کاربرد در زیبایی شما
1 بهمن 1396 ساعت 2:22 | بازديد : 851 | نويسنده : . | ( نظرات )
عسل یک مرطوب کننده طبیعی و عالی برای پوست شماست و در بسیاری از محصولا زیبایی گران قیمت یافت میشود,میتوانید در منزل محصولات زیبایی با عسل تهیه کنید و به رمز زیباسازی آن پی ببرید.

 قبل از استفاده عسل روی پوستتان مطمئن شوید كه به آن حساسیت ندارید.

1- ماسك عسل:

عسل خالص را روی صورت‌تان بمالید و اجازه دهید كه مدتی روی پوست‌تان باشد تا زمانیكه خشك شود. تقریبا پانزده دقیقه برای خشك شدن عسل برروی پوستتان كافی است. وقتی كه خشك شد صورتتان را با آب گرم بشویید.

2- پوستی روشن با حمام عسل:

برای رطوبت، نرمی و داشتن پوستی روشن، در حمام بعدی‌تان از یك شیشه عسل استفاده كنید. عسل را به پوستتان بمالید و برای مطمئن شدن از خشك شدن عسل برروی پوست از دست‌تان كمك بگیرید، در این حالت با اینكه عسل پوست شما را چسبناك كرده است اما به نرمی و راحتی دست شما روی پوست‌تان حركت می‌كند. سپس بدنتان را با آب بشویید. نتیجه این كار گردش خون عالی، زیبایی و روشنی پوست خواهد بود.

3- وان عسل:

برای خوش بویی و نرمی پوست‌تان، یك چهارم تا یك دوم فنجان عسل به آب وان اضافه كنید.

4- ماساژعسل:

یك قاشق چای خوری عسل به همراه كمی پودر بادام را در كف دستان مخلوط كنید و به آرامی روی صورت‌تان بمالید. سپس این معجون عسل و بادام را با آب گرم بشویید.

5- تمیز‌كننده روزانه صورت:

مخلوطی از یك قاشق چای خوری عسل با پودر شیر تهیه كنید، از این محلول به عنوان تمیزكننده مواد آرایش و زدودن كثیفی پوست صورت می‌توانید استفاده كنید و بعد با آب گرم صورت‌تان را بشویید.

6- موهای درخشان:

برای براق كردن موهایتان می‌توانید مخلوطی از یك قاشق چای خوری عسل به همراه آبلیموی تازه فشرده شده و یك لیتر آب گرم تهیه كنید. طبق معمول با شامپوی همیشگی موهایتان را بشوید و بعد از مخلوط عسل برروی موهایتان بریزید. اجازه دهید موهایتان به صورت نرمال خشك شود، نیازی به شستن مخلوط عسل از روی موهایتان نیست.

7- نرم‌كننده مو:

برای داشتن موها و پوست سری سالم می‌توانید از مخلوط یك دوم فنجان عسل و دو قاشق سوپخوری روغن زیتون استفاده كنید. موهایتان را با مخلوط عسل آغشته كنید، سپس پوششی روی سرتان بگذارید و اجازه دهید برای سی دقیقه روی سرتان بماند. بعد از سی دقیقه شامپو بزنید و طبق معمول موهایتان را بشویید.

8- جوهرپوست:

برای سفتی، نرمی و مرطوب بودن پوست‌تان می‌توانید مخلوطی از هسته پوست گرفته شده یك سیب و یك قاشق سوپخوری عسل كه در ماشین مخلوط كن تهیه كرده‌اید استفاده كنید.

آنقدر مخلوط عسل را هم بزنید تا نرم شود و به آرامی روی پوست صورت بمالید و اجازه دهید برای پانزده دقیقه باقی بماند. بعد پانزده دقیقه مخلوط عسل روی صورتتان را با آب گرم بشویید.

با نكات زیبایی گفته شده در بالا می‌توانید محصولات زیبایی سودمندی را در منزل تهیه كنید. عسل یك محصول فوق‌العاده در زیبایی است چراكه شامل آنزیم‌ها، ویتامین‌ها، و موادمعدنی زیادی است. برای تهیه محصولات زیبایی ابتدا مطمئن شوید عسل خریداری شده‌تان صددرصد خالص باشد.

 

 

 

خرید بک لینک


رپورتاژ آگهی

 

 

 

منبع : مجله زیبا زن

 


مجله زیبایی بانوان ]]>
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0


ماسک ضد چروک خانگی بسازید!
1 بهمن 1396 ساعت 2:22 | بازديد : 864 | نويسنده : . | ( نظرات )
 

چگونه ماسک ضد چروک بسازیم

یک ماسک ضد چروک خانگی پر خاصیت برای پوست شما که حس شادابی و طروات به پوستتان خواهد داد و ضد چین و چروک است,این ماسک از مخلوط میوه ها تهیه میشود , در ادامه روش تهیه آن را بخوانید.

 

 

پوست شما به مرور زمان,با قرار گرفتن در معرض آفتاب,به دلیل بالا رفتن سن و عوامل محیطی موثر دچار چین خوردگی و چروک میشود,اقداماتی که شما انجام میدهید تا حد زیادی در به تاخیر انداختن روند پیری پوست تان موثر است,در کنار استفاده از کرم های ضد آفتاب و ورزش مداوم میتوانید از ماسک های طبیعی خانگی برای شادابی و طراوت پوست تان استفاده کنید.

مواد لازم:

یك تكه كوچك گلابی

یك تكه كوچك سیب با پوست و بدون هسته

یك تكه كوچك هلو

5 تا 6 عدد انگور بدون دانه

یك قاشق غذاخوری جوانه ماش

یك قاشق غذاخوری ماش پخته

یك قاشق غذاخوری نخود پخته

یك قاشق غذاخوری خامه

یك قاشق غذاخوری روغن كنجد

روش تهیه ماسک ضد چروک :

تمام مواد را با هم در مخلوط كن بریزید و با درجه كم مخلوط كنید. وقتی به طور كامل مخلوط شد، روی صورت بمالید. توجه داشته باشید كه این ماسك به مدت 10 تا 20 دقیقه روی صورت بماند و بعد با آب ولرم بشویید. پوست صورت شما قبل از گذاشتن ماسك ضد چروک باید كاملاً تمیز باشد. ماسك باید تازه باشد و نمی توان باقی مانده آن را نگه داشت چون خواص خود را از دست می دهد. می توانید باقی مانده ماسك ضد چروک را روی گردن و پشت دست ها نیز بگذارید.

 

 

 

خرید بک لینک


رپورتاژ آگهی

 

 

 

منبع : مجله زیبا زن

 


مجله زیبایی بانوان ]]>
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0


چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهید!
1 بهمن 1396 ساعت 2:22 | بازديد : 864 | نويسنده : . | ( نظرات )
 

تشخیص نوع پوست

می خواهیم به شما بگوییم چگونه با یک تست ساده نوع پوست تان را بشناسید تا برای انتخاب محصولات آرایشی و بهداشتی پوست دچار مشکل نشوید.

 

چون پوست انسان در هر مقطعی از زمان خاص خود برحسب تغییرات آب و هوایی ، جا به جایی و یا نوع سیستم بدن ممکن است دچار تغییر شود و گاهی از پوست چرب به پوست خشک و مختلط و یا برعکس تغییر یابد لازم است راه تشخیص نوع پوستمان را بدانیم , این کار با یک آزمایش ساده که خود می توانیم در منزل انجام دهیم به راحتی امکان پذیر است:

1-این آزمایش را 30 دقیقه بعد ازحمام کردن انجام دهید به خصوص حمامهای طولانی مدت که پوست شما کاملا در بخارحمام با جذب آب کافی مرطوب و آماده شده است.

2-پوستتان را با حوله به طوری که به آرامی گذاشته و برمی دارید، خشک کنید.

3-از دو عدد دستمال کاغذی تمیز استفاده کرده، هر کدام را از وسط جدا کنید تا چهار لایه دستمال نازک داشته باشید. دوعدد آن را روی گونه ها و دو تای دیگر را روی پیشانی و چانه پهن کنید و خوب بچسبانید.

4- 5 تا 7 دقیقه صبر کنید.

الف) اگر بر روی همه ی دستمالها لکه های زرد چربی دیده شد، شما دارای پوستی چرب هستید.

ب) اگر دستمال کاغذی ها فقط حالت رطوبت کمی به خود گرفته و از لکه های چربی خبری نبود شما دارای پوستی خشک هستید. پوست خشک در حالت طبیعی هم بر روی گونه ها کشیدگی دارد.

ج) برای تشخیص اینکه پوست شما از نوع مختلط است ، همه ی دستمالها خشک یا چرب و یکنواخت نیستند. به طور مثال دستمالهای روی گونه ها چرب و دستمال روی پیشانی خشک دیده خواهد شد و یا برعکس.گاهی هم دستمالهای روی گونه ها در قسمتهایی چرب و در قسمتهایی خشک دیده خواهند شد.

 

 

 

خرید بک لینک


رپورتاژ آگهی

 

 

 

منبع : مجله زیبا زن

 


مجله زیبایی بانوان ]]>
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0


چرا باید از کرم های شب استفاده کنیم؟
1 بهمن 1396 ساعت 2:22 | بازديد : 830 | نويسنده : . | ( نظرات )
 

کرم های شب

با بالا رفتن سن بافت پوست نیز تغییر می کند وحتی گاهی پوست های چرب نیز خشک می شوند .قرار گرفتن در معرض تا بش نور آفتاب ،آلودگی هوا به همراه افزایش سن ومسائل درونی بدن از جمله عواملی هستند که سبب تخریب پوست در طول شبانه روز می شوند.کرم ها به طور معمول به دو دسته کلی کرم های روز وکرم های شب تقسیم می شوند .تشابه این دو کرم در مرطوب کنندگی آنهاست ،اما تفاوت آنها این است که کرم های روز حاوی مقادیری فیلتر ضد آفتاب ولی کرم های شب ،حاوی ویتامین ها ومواد مغزی ومفید برای پوست هستند .

 

انواع کرم های شب

1-کرم های احیا کننده که تولید سلول های زنده را افزایش می دهد.

2-کرم های ترمیم کننده که آثار مخرب ناشی از عوامل خارجی روی پوست را مرمت می کند.

3-کرم های ضد چروک که پوست را نرم وصاف می کند.

اصلی ترین فایده ی مصرف کرم های شب ،آبرسانی به پوست است .این کرم ها حاوی مواد معدنی هستند که از خشک شدن پوست جلوگیری کرده وسبب می شوند تولید کلاژن وحالت کششی پوست حفظ شود.

کرم های شب را چه موقع و چگونه استفاده کنیم؟

کرم های شب را باید پس از پاک کردن کامل پوست وشستشوی صورت مصرف کنید.کرم را روی صورت تمیز وخشک به صورت دورانی بمالید وگردن را نیز فراموش نکنید . توصیه می شود هر چند وقت یکبار کرم شب خود رابه ویژه اگر کرم ضد چروک مصرف می کنید، تغییر دهید،چون پوست به تدریج به کرم مصرفی عادت می کند ودر دراز مدت تاثیر آن روی پوست کم می شود .

افرادی که پوست چربی دارند ،باید از کرم های روز استفاده کنند،ولی به افرادی که پوست خشکی دارند توصیه می شود از کرم های روز وشب هر دو استفاده کنند.

کرم های روز حاوی فیلتر هایuvاست،در صورتی که کرم های شب فاقد این فیلتر هاست . هرگز سعی نکنید از کرم های شب در طول روز استفاده کنید چون این کرم ها از پوست شما در برابر اشعه ی آفتاب محافظت نمی کنند.

در صورتی که پس از مصرف چند ماهه کرم های شب متوجه ناپدید شدن یا کم رنگ شدن چین وچروکهای روی صورتتان شدید ،تعجب نکنید .تنها مواد داخل کرم های شب عامل این معجزه نبوده اند .شستن وتمیز کردن کامل صورت ،مالیدن کرم روی آن به همراه ماساژ پوست ، توجه کردن به پوست حتی برای چند دقیقه وفراموش کردن استرس های روزانه همگی در این میان دخیل هستند.در کنار هر مراقبت ،آرامش است که بهبودی می آفریند.

 

 

 

خرید بک لینک


رپورتاژ آگهی

 

 

 

منبع : مجله زیبا زن

 


مجله زیبایی بانوان ]]>
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0


چگونه داخل چشم مداد چشم بکشیم؟
1 بهمن 1396 ساعت 2:22 | بازديد : 835 | نويسنده : . | ( نظرات )
 

برای اینکه خط داخل چشم شما یکدست و زیبا باشد بهتر است یک مداد چشم نرم با بافت مخملی و پر رنگ تهیه کنید و در این آموزش با زیبازن دات کام همراه شوید.

 


چگونه داخل چشم مداد بکشیم؟

با استفاده از انگشت های تمیز به آرامی مژه هایتان را به سمت بالا بلند کنید و نگه دارید,فضای کوچکی بین موهای مژه ها میبینید که باید توسط مداد چشم پر شود.

چگونه داخل چشم مداد بکشیم؟

چگونه داخل چشم مداد بکشیم؟

با استفاده از مداد چشم ( در این آموزش از مداد کوهل از مارک  Inglot استفاده شده است ) به آرامی بین موهای مژه را از خارج به سمت گوشه داخلی چشم پر کنید و مداد بکشید , تا جایی که ممکن است مداد را نزدیک به رِیشه مژه ها حرکت داده و تا گوشه داخلی چشم ادامه دهید.به پیشنهاد زیبازن دات کام برای خط داخل چشم از مداد کوهل (kohl) استفاده کنید , اگر نیاز بود یک بار دیگر مراحل بالا را انجام دهید تا خط یکدست و صافی داخل چشم تان ایجاد شود.

چگونه داخل چشم مداد بکشیم؟

چگونه داخل چشم مداد بکشیم؟

همین کار را برای مژه های پلک پایین تکرار کنید , این بار مداد را رو به پایین نگه دارید و با دقت خط بکشید.

چگونه داخل چشم مداد بکشیم؟

چگونه داخل چشم مداد بکشیم؟

همانطور که در تصویر مشاهده میکنید با کشیدن مداد داخل چشم تان فضای خالی بین مژه ها و پلک باقی نمی ماند و زیبایی دو چندانی به چشم شما می دهد.

 

 

 

 

خرید بک لینک


رپورتاژ آگهی

 

 

 

منبع : مجله زیبا زن

 


مجله زیبایی بانوان ]]>
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0


سوهان ناخن مناسب انتخاب کنید!
1 بهمن 1396 ساعت 2:22 | بازديد : 947 | نويسنده : . | ( نظرات )
 

سوهان ناخن مناسب

برای کمک به رشد ناخن ها و برای داشتن ناخن های سالم بهتر است آنها را سوهان بکشید اما انتخاب سوهان ناخن مناسب برای جلوگیری از آسیب زدن به ناخن شما بسیار مهم است,چند نکته اساسی برای انتخاب سوهان ناخن مناسب را به یاد بسپارید.

 

1 برای ناخن های طبیعی از سوهان ناخن دانه ریز و ظریف استفاده کنید. ولی برای ناخن های مصنوعی سوهان زمخت لازم است.

2 از سوهان های حرفه ای که بر اساس میزان زبری طبقه بندی شده‌اند استفاده کنید. سوهان های دانه ریزتر عدد بالاتری دارند.

3 سوهانی را انتخاب کنید که دو سطح زبری متفاوت داشته باشد تا از تنوع بیشتری برخوردار باشید. شکل دادن به ناخن ها، زبری بیشتری نسبت به تمیزکاری نهاییشان نیاز دارد.

4 به جای سوهان هایی که بعد از چند بار مصرف دور خواهید انداخت، یک سوهان ناخن دائمی تهیه کنید. در زمان طولانی این کار هزینه ی کمتری برایتان خواهد داشت. سوهان الماس بیشترین دوام را دارد، ولی قیمتش هم بسیار زیاد است. سوهان لعل می تواند انتخاب خیلی خوبی باشد و البته خیلی هم گران نیست.

 

 

 

خرید بک لینک


رپورتاژ آگهی

 

 

 

منبع : مجله زیبا زن

 


مجله زیبایی بانوان ]]>
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0


آموزش طراحی ناخن عنکبوتی
1 بهمن 1396 ساعت 2:22 | بازديد : 773 | نويسنده : . | ( نظرات )

اگر به طرح های هالووینی علاقه مند هستید در ادامه با آموزش تصویری طراحی ناخن عنکبوتی با زیبازن همراه باشید.

 

 

 

 

خرید بک لینک


رپورتاژ آگهی

 

 

 

منبع : مجله زیبا زن


مجله زیبایی بانوان ]]>
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0


بک لینک در 550 (وبلاگ و وبسایت) با اتوریتی بالا

منوي کاربري


عضو شويد


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نويسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تبلیغات متنی
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

دانلود اهنگ شاددانلود رمان عاشقانه بدون سانسور سیستم وبلاگدهیخرید هاست لینوکس طراحی چتروم در تبریزکانکس مسکونی ارزانثبت شرکت ارزان قیمت بیت کوئینسایت طراحیازاد طرح دانلود بازی بدون سانسور دانلود والپیپر عاشقانه جدید دانلود فیلم خارجیدانلود کلیپ خنده دار آشپزی ایرانیعکس نوشته های عاشقانه دانلود نرم افزار 2017 اطلاعات پزشکی پنل اس ام اس انجمن تفریحی حد و حدود دکوراسیون داخلی اداری مجله پوست و مو رابطه جنسی در دوران عقد سایت قرانی دانلود موزیک جدید عکس و بیوگرافی دانلود بازی انلاین دنا موو دانلود نرم افزار سایت سرگرمی تکناز شلوغ چت الوند وب فیلم ایرانی 96 تور اروپا ارزان مجله خودرو خارجی بازی اندروید رایگان دانلود اهنگ قدیمی دعای خوابدعا برای پولدار شدن خبرگزاری بورس دانلود اهنگ ایرانی دانلود عکس متن داربای کاسیو اخبار روز ایران و جهان سایت تفریحی و سرگرمی دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری ضرب المثل های خنده دار دانلود بازی چند نفره اندروید قیمت انگشتر جواهر سایت ماشین خودرو برلیانس محصولات ورزشی دانلود کلیپ آموزش رقص دانلود نرم افزار تلگرام دانلود عکس عاشقانه اخبار سیاسی اس ام اس آرزوی سفر خوش آلاله چت مجله غزاله دانلود عکس اس ام اس تولد عاشقانه دانلود والپیپر اچ دی دانلود آزمون رشته ریاضی دانلود نرم افزار دوست دختر یابی دانلود نرم افزار حسابداری رایگان تعرفه طراحی چت روم پایگاه خبری دانلود کتاب آموزش سحر و جادو قیمت خط موبایل ثابت مدل مانتو تنگ و کوتاه نمونه سوالات تافل دعا ثمانین ایه دانلود کلیپ جنیفر لوپز مدل لباس پاکستانی سایت تفریحی سرگرمی سایت تفریحی سرگرمی دانلود موزیک ایرانی